ΟΜΟΦΩΝΑ ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ....
1.Ένταξη μονωδίας και φωνητικής.
2.Σστις διεκδικήσεις για τις μεταφορές ς των μαθητών να απαιτούμε συνοδούς
3.Να δοθεί ένα πρότυπο καταστατικού σε όλους τους συλλόγους από την Ένωση, ώστε όποιος επιθυμεί να τροποποιήσει το καταστατικό να έχει πρότυπο στα χέρια του.
4.Εγνε προβληματισμός σχετικά με την πιστοποίηση και αν είναι εφικτό το απολυτήριο να πιστοποιεί τις γνώσεις σε μουσική, αφού αναγράφονται στο απολυτήριο τα μαθήματα μουσικής πού έχει διδαχτεί ο μαθητής. Όπως επιθυμούμε να γίνει στις ξένες γλώσσες. Προσοχή εδώ. Δεν παραιτούμαστε από την διεκδίκηση της πιστοποίησης μέσα από πανελλαδικές εξετάσεις, όπως ο νόμος ορίζει. Διεκδικούμε επιπλέον και πιστοποίηση σε όλα τα όργανα., ανάλογα με το όργανο επιλογής του μαθητή. Το αίτημα αυτό το σηκώνουμε ψηλά. Ομόφωνα εγκρίνουμε την απόφαση της σύσκεψης της Καβάλας.. Αμεσα διεκδικούμε να ολοκληρωθούν τα αναλυτικά προγράμματα και στην παραδοσιακή μουσική.
2.Σστις διεκδικήσεις για τις μεταφορές ς των μαθητών να απαιτούμε συνοδούς
3.Να δοθεί ένα πρότυπο καταστατικού σε όλους τους συλλόγους από την Ένωση, ώστε όποιος επιθυμεί να τροποποιήσει το καταστατικό να έχει πρότυπο στα χέρια του.
4.Εγνε προβληματισμός σχετικά με την πιστοποίηση και αν είναι εφικτό το απολυτήριο να πιστοποιεί τις γνώσεις σε μουσική, αφού αναγράφονται στο απολυτήριο τα μαθήματα μουσικής πού έχει διδαχτεί ο μαθητής. Όπως επιθυμούμε να γίνει στις ξένες γλώσσες. Προσοχή εδώ. Δεν παραιτούμαστε από την διεκδίκηση της πιστοποίησης μέσα από πανελλαδικές εξετάσεις, όπως ο νόμος ορίζει. Διεκδικούμε επιπλέον και πιστοποίηση σε όλα τα όργανα., ανάλογα με το όργανο επιλογής του μαθητή. Το αίτημα αυτό το σηκώνουμε ψηλά. Ομόφωνα εγκρίνουμε την απόφαση της σύσκεψης της Καβάλας.. Αμεσα διεκδικούμε να ολοκληρωθούν τα αναλυτικά προγράμματα και στην παραδοσιακή μουσική.
5.Στα Μουσικά Πανεπιστήμια διεκδικούμε να υπάρχει συνέχεια και να έχουν δυνατότητα οι σπουδαστές να συνεχίζουν τις σπουδές τους στο όργανο πού είχαν επιλέξει στο μουσικό και να παίρνουν το δίπλωμα τους μέσα από το πανεπιστήμιο..
6.Οι νέοι-πρωτοδιορισμένοι καθηγητές, ανεξάρτητα αν είναι ΤΕ, ΠΕ, εμπειροτέχνες ,πρέπει να περνούν από ψυχολογική εξέταση.
7. Να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στις διεκδικήσεις στην μουσική προπαιδεία στα δημοτικά.
8 Στην Χιο υπάρχουν όλες οι προυποθέσεις για δημιουργία εστιατορίου μέσα στο σχολέιο. Να διεκδικηθεί από τον σύλλογο και τον διευθυντή του σχολείου, ώστε να το έχουμε σαν πρότυπο για διεκδίκηση σε όλα τα σχολεία.
ΤΕΛΟΣ
Ολες μας οι διεκδικήσεις για τα σχολεία της τέχνης και της μουσικής, θα πρέπει να παίρνουν υπόψη το δωδεκάχρονο σχολειό γενικών γνώσεων πού στην περίπτωση μας προσφέρεται μουσική καλλιτεχνική και αισθητική καλλιέργεια για τα παιδιά μας.
Ο οικονομικός απολογισμός εγκρίθηκε μα την παρατήρηση της επιστροφής των δανεικών χρημάτων πού δόθηκαν σο μουσικό του Ιλίου για την κάλυψη των εξόδων στην γενική συνέλευση πέριση στο ΙΛΙΟΝ.
Κατά τα λοιπά εγκρίθηκε ομόφωνα ο διοικητικός απολογισμός –πρόγραμμα δράσης, όπως κατατέθηκε από το ΔΣ, τόσο για τα καλλιτεχνικά όσο και για τα μουσικά σχολεία.
Με ευθύνη των υπευθύνων μελών του ΔΣ να γίνουν περιφερειακές συσκέψεις όπου θα συμμετάσχουν τα ΔΣ των συλλόγων της Περιφέρειας.
Στην γενική συνέλευση κατατέθηκαν και 2 ψηφίσματα πού ψηφίστηκαν ομόφωνα
1 Για το ασφαλιστικό και 1 για το προσφυγικό.